3c7d2e6a7873d4e60767398871a47d7c23282228c37944f8e7

January 26, 2016

How I quit sugar and why you should too

It's been busy week. Or two weeks. Or some months. I feel weird, but about that some other time. I noticed that since I'm dealing with miss Anxiety I gained a lot of weight. Like seriously, a lot. I haven't been so "heavy" yet. And I knew something must be done in this way, but I never did anything. I waited for the end of the summer, the end of Halloween, the end of December, and what? I felt like a bubble full of water (and s**t food) waiting for explode. I needed a break. I break from sugar.

// Ta teden-mesec je bil prenapet. Še zdaj čutim svojo živčnost, za katero razloga ne poznam prav dobro. Ampak o tem drugič. Glede na ogromno povpraševanje sem se lotila pesnenja objave o pereči temi v mojem življenju - sladkorju! Opazila sem, da sem, odkar se spopadam z anksioznostjo, pridobila na kilaži. Ne bom vam lagala, ker to je prvo pravilo mojega bloga - vse po resnici, zredila sem se za 15 kilogramov. Toliko, da mi ni prav nič, od kopalk, do hlač, moje oprijete obleke so zdaj vzglavnik za psa, tiste ohlapne pa so postale oprijete. Še nikoli nisem tehtala toliko, kot sedaj, in prav vedno sem odlašala s tem "paziti, kaj ješ" - načinom. "Samo še konec poletja počakam, pa bom...Samo še konec Halloweena, samo še konec decembra,...". V neskončnost. Na koncu sem bila preutrujena od vsega sranja (oprostite izrazu) v mojem telesu, prav tako pa sem se počutila, kot da bom ravnokar eksplodirala. Evo, vedela sem, da je čas. Čas za ero konec sladkorja!

 


I always liked the Perfect 10 diet (let me know in the comments if you want to know more about that). It's like the perfect way of eating, full of vitamins and everything you need. AND NO SUGAR!
I also read Sarah Wilson's blog and book and she motivated me so badly to say stop to this sick killer called sugar. I bought myself a new notebook and started writing exactly what I ate in a day. So you are asking me how it went?

Terrible, at first. First day I was actually so happy that I'm quitting sugar and I'm on the way of leaving this bad addiction behind. Because you know, a banana, some yogurt, müsli and fresh pressed juice just blow my mind right now. So much sugar in a day, and they say it's a healthy diet? No thanks.
The second and third day I thought I will die. I felt dizzy, wanted to sleep, couldn't stay up and do things for more than 30 minutes. Literally. I went shopping with my mum and nearly passed out. I was freaking out. But I knew what caused these symptoms. It's like quitting smoking. Just worse.

// Vedno sem bila pristaš diete (s tem mislim načina prehranjevanja, ker so diete prazen nič - smeti rečemo temu na Primorskem) popolna 10. Nekako sem se našla v tem načinu prehranjevanja, telo je dobilo vse, kar je potrebovalo, jedla pa sem lahko oz. lahko vse. Tega se še danes držim. Prav tako sem obrnila blog Sare Wilson na glavo, prebrala njeno knjigo, ki me je navdušila in motivirala, da rečem STOP temu ubijalcu po imenu sladkor. Kupila sem si dnevnik, v katerega beležim vse, od mojega počutja, stanja, do tega kar pojem in popijem na dan.
Kako mi je šlo?
 Grozno, sprva. Prvi dan sem se počutila zmagovalno, naivna jaz. Naslednje dni sem preživljala pravi delirij. Od slabosti, vrtenja, tresenja rok,...Spomnim se, da sva šle z mamo po nakupih, kjer sem po eni uri skoraj padla skupaj, tako sem bila utrujena. Ampak se vsaj vedela, čemu je to tako. 

Tell me, how?

Ingredients:

 - STRONG will
 - CLEAR mind
 - if you will feel better, put all sugar and sweets away (personally I don't do that because I LOVE the feeling I get when I have chocolate on the table and I don't feel the urge to eat it).

I am rewarding myself every week I'm successful. A reward can be anything: a great lunch, a spa day, shopping, movie night, free day, etc. Anything you can really have everyday and you need to earn it. Because people work BEST when we are commended. I'm collecting points whenever I do something great that's on my plan for the week. On Sunday I write down what my week should look like - brielfy. Example: Every day 100% sugar free, studying 2 hours a day, last call for dinner at 19.00 and face-force yoga every other day. My top priority is to quit sugar, so every day I manage that, I'm rewarded with 100 points. Studying is also my priority so for every 2 hour study I gain 50 points (it's like Hogwarts, isn't it?) Other things I do are worth 25 points. Or 20, whatever. And then we have rewards: for 800 points for example I get my mini prize: a lunch. For 1000 points I get a maxi reward: a shopping and for all points I get mega reward: a day off AND the two other prizes too! So it's worth, isn't it?

// Povej nam recept, Mikela. Kakor da bi intervjuvala samo sebe :) Za tale poskus potrebujete ZELO močno voljo, razčiščene pojme in če ste tip, ki zlahka popustite pritisku, nič sladkorja v radiju 20 metrov :) Sama nimam teh težav, saj je občutek, da je čokolada pred tabo in je ne poješ, fantastičen. Prav zaploskal bi si.
Sicer pa delam po sledečem postopku: nagrajujem se vsakič, ko sem uspešna. Saj veste, da ljudje velliiikooo bolje delujemo v okolju, kjer smo pohvaljeni in ne grajani? Graja v tem primeru pomeni, da si ob sladkorju odvzamemo še OH, ob prekršku stradamo, itd. Kakorkoli, nagrada je lahko karkoli: šoping, masaža, kosilo, terme, prost dan,.. Nato pa zbiram točke za vse, kar imam v planu za določen teden. Vsako nedeljo si pripravim plan ter razvrstim "naloge" po pomembnosti. Najpomembnejša je naloga, da zdržim teden 100% brez sladkorja. Vredna je 100 točk na dan. Malo manj pomembna, pa vseeno, je naloga, da se vsak dan vsaj dve uri učim. To nalogo ovrednotim s 50 točkami. Ostali dve nalogi sta vsak dan 15 minut joge in večerja pred 19.uro. Ti dve nalogi sta vredni vsaka25 točk na dan. Pridnosti sledijo nagrade, ki si jih tudi sama izberem. Primer: ko dosežem 800 točk dobim mini nagrado: kosilo. Ko zberem 950 točk mi pripada maksi nagrada: šoping v Mülerju. Če pa zberem vse točke, dobim mega nagrado, npr. dan v wellnessu TER OBE drugi nagradi. Se splača, kajne?

So, what do you eat? Are you starving yourself?

WRONG! Starvation can lead to bigger will for sugar. Eat, dear reader, a lot. If a salad can't keep you full than after two hours have another one. Sarah Wilson has so many great snack recipes online that you really cannot believe what you can cook in a few minutes. Home made granola and cheese crackers? Veggie soup? Coconut chips? Just don't tell me you don't have anything to eat. Also, you can resist cravings by having a big cup of tea. The one you want. With no sugar of course. I eat (almost) everything, just not so much carbs.

Your body should feel a lot better after 2/3 weeks. Try being off sugar for at least 6 weeks. After that you can try eating something sweet and you will see how your body reacts. Take it as an experiment and not a diet! You will eat a cake, of course you will, I will too. But you won't be obsessed again, you will quit sugar the next day and nothing bad will happen to your health.

// Aha, razumem. Torej stradaš. Sladkor je takorekoč povsod, v pašteti, jogurtu, banani, jabolku,...NE NE NE NE!!! Nikoli ne stradajte, dragi bralci! Stradanje vas lahko privede do resnih zdravstvenih težav ter še večje želje po sladkorju. Tega si pa ja ne želite, ne? Samo jejte, s čim manj obremenitve. Če pojeste solato ob 13h in ste ob 15h spet lačni, pojejte še eno. Sarah Wilson ima super recepte za mini priboljške med dnevom. Ne želim pa slišati sledečega: nimam kaj jesti. Kokosov čips, sirni krekerji, oreščki, ipd. Res nimaš nič za jesti? Plus tega pa si ne morete predstavljati, kako vas lahko dober čaj odvrne od misli po sladkem. Njam. Trust me, jaz pa že vem.
 Bolje naj bi se počutili po dveh ali treh tednih, po šestih tednih pa naj bi bili ozdravljeni te obsesije. Seveda s tem ne mislim, da ne boste pojedli NIKOLI VEČ kosa torte. Seveda ga boste. Tudi jaz ga bom, vendar se bom po tem zlahka vrnila na tire brez sladkorja. Spopadov v mislimi ne bo več. Po šestih tednih vsekakor poskusite pojesti nekaj sladkega in opazujte telo, kako se bo odzvalo. Vam bo slabo, boste imeli bolečine v želodcu? 

Napišite mi, kako vam gre. Vzemite to kot eksperiment in ne kot STROGO DIETO. Tako zlahka prepričate misli, da se ne bodo toliko upirale. Če si želite še kakšen nasvet, motivacijo, recepte, mi pišite v komentarje ali pa na moj email naslov mikela.veren@ksok.si. V kolikor se bo pokazalo večje zanimanje za takšne tematike, jih bom z veseljem bolj pogosto vključila na blog.

Now, if you have ANY questions about what I actually eat in a day, if you need some recipes, motivation, let me know, write me a comment or send me an email mikela.veren@ksok.si. If there will be more interest this won't be the last post about healthy living.

*IMPORTANT* Even though I say I gained etc. my body image was always OK! I never felt bad about how I look or didn't want to swim because of my figure. NEVER! 

POMEMBNO - Čeprav govorim o dietah, načinu prehranjevanja, nase NIKOLI nisem gledala kot na bajso ali kaj podobnega. Nikoli nisem zaradi tega ostala zaprta doma in bila prikrajšana za zabavo, PLAVANJE, ki ga obožujem, ali pa dobro kosilo. Ne sramujte se svojega telesa, raje ga cenite in skrbite zanj - s tem pride sreča <3.


Good luck, M.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...