3c7d2e6a7873d4e60767398871a47d7c23282228c37944f8e7

January 28, 2016

Avon coloured lip balm and Mesmerize fragrance review

You can't actually know how happy was I when I got a biiiig package from Avon cosmetics waiting for me one morning. Just the best present to start a day. I got a bottle of Mesmerize frangrance and three coloured lip balms.

// Tokrat sem želela malce več pisati v slovenščini, zato bom temu posvetila več časa. Šele pred kratkim sem začela sodelovati z znamkami in všeč mi je, da me ljudje prepoznajo po objavah, privlačnih fotografijah in realnih ocenah. To je navsezadnje "strokovna" potrditev, da delaš na pravi poti (ki je v blogerskih vodah precej skrita in dolgotrajna za najti). Kakorkoli, neko jutro me je prebudil zvonec in glas poštarja. Ker sem bolj zaspanka in dolgo zvečer delam, se mu nisem oglasila, vendar že ve, da mi paket vseeno pusti pred vrati. Točka zate, prijazen poštar. Kakorkoli, Avon mi je poslal ogromen paket in mi čudovito polepšal jutro. Prejela sem Mesmerize dišavo in kar tri odtenke obarvanih balzamov za ustnice.



You know how much I love perfumes? I opened the package right away. Omg, the packaging is so my style. Looks so oriental. 5/5 for the look. Although this peachy scent could be my thing, I sensed it slightly stronger than I wanted to. The scent lasts for a while so I went working a few times wearing it, but wasn't that impressed. Maybe some other scent more floral or feminine could do the job.

// Oh, kako obožujem dišave. Ne štejem več svoje zbirke. Obožujem to, da se lahko pošpricam z dišavo, ki mi je namenjena določen dan. Kar tako, po počutju. Ko sem zagledala veliko modro škatlico, sem jo v sekundi odprla. Olala, kakšna embalaža. Orientalska, dragocena, zlata. Terna, dragi Avon. 5/5, tukaj si pobral vse točke :). Bela breskev, sandalvina in potonika tvorijo parfum Mesmerize*, ki me po vsebini ni preveč pritegnil, razlog pa je premočan vonj zame osebno. Sicer je dišava bolj orientalska (nisem ravno njihov pristaš), potoniko pa se skozi vonj lepo čuti. Prav tako vonj ne stagnira po pol ure, tako da dobi plus točke tudi zato. Menim, da bi meni odgovarjal kakšen bolj ženstven vonj. 



I'm totally impressed with those coloured lip balms. I got three different shades: Reviving raspberry*, Berry smooth* and Caring coral*. They contain bees wax, shea butter and vitamin E. Great choice, Avon. After application my lips looked and felt very moisturised and smooth. The perfect amount of colour gives my lips shine and I'm ready to go: with Reviving raspberry I'm going to work, Caring coral is my nr.1 when I wear more extravagant clothes and Berry smooth is my evening favourite. Also love the package, so I give them 5/5 points.


// Obarvani balzamčki so moja zadnja obsesija. V dnevih, ko delam jutranjo smeno, ne nosim skoraj nič makeupa, malce BB kreme, maskara in obarvan balzam. Še dobro, da sem jih dobila v treh odtenkih, tako Berry smooth nosim bolj za večerne izhode, Reviving raspberry skoraj vsak dan, Caring coral pa takrat, ko sem oblečena bolj ekstra in barvito. Sprva sem mislila, da mi oranžen odtenek sploh ne bo pristajal, pa se je izkazalo ravno obratno. Odlični so, ker imam ravno pravšnjo pigmentiranost, da se pozna na ustnicah, hkrati pa podarijo ustnicam čudovit lesk in navlaženost. Narejene so iz čebeljega voska, karitejevega masla ter vitamina E. Tako lahko rečete adijo razpokanim ustnicam. Povrh vsega mi je tudi embalaža všeč, minimalistična in klasična. Odlično, dragi Avon, podarim ti 5/5 točk!

Have you ever tried coloured lip balms? How did you like it?

                                                                          Love, M.

* Some of the products used in the posts may have been sent to me  for review.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...