3c7d2e6a7873d4e60767398871a47d7c23282228c37944f8e7

June 16, 2016

VISETT HAAR-STOP NEGOVALNA PENA ZA ZAVIRANJE RASTI DLAČIC (slo)

Pozdravljene damice!

Tokrat bo moja objava samo v slovenščini, saj je moj namen približati vam izdelek, ki sem ga prejela iz strani Metroshop. Z Visett prahom za odstranjevanje dlačic sem se srečala že prej in mi je za razliko od vsega ostalega zelo ustrezal, tokrat pa sem se spoznala še z negovalno peno za zaviranje rasti dlačic.


Če pomislim koliko denarja sem že zapravila za izdelke za odstranjevanje dlačic bi si lahko verjetno privoščila kak rabljen avto :) Kljub temu sem vedno na lovu za kakšen nov izdelek, ki bi me totalno prepričal. Z klasičnim Visettom sem bila precej zadovoljna, saj nima tistega groznega vonja, nisem pa zaznala upočasnjene rasti dlačic. Prav zato sem bila toliko bolj navdušena, ko sem prejela tole Haar-stop peno.

Visett negovalna pena naj bi zavirala rast dlačic in podaljšala čas med dvema britjema. Če peno uporabljamo dosledno, se rast dlačič postopno zmanjša za 75%!!! Si mislite? Uau!
Peno uporabljam tako, da po britju nanesem sloj na predel, kjer bi si želela zmanjšati rast dlačič. Do sedaj sem peno poskusila na predelu nog do kolen.

Kako deluje:

Aktivna učinkovina izvlečka Gymnema Silvestre prepreči delitev celic v dlačnem mešičku in tako telesu podaja informacijo, kot da telo ne bi vsebovalo hranil za rast dlačic, zato le-te "zaspijo" (obožujem ta izraz, ko govorimo o poraščenosti :)).

Mnenje:

Visett pena je čudovitega vonja po vaniliji, kar je absoluten plus, saj mi ostali produkti/losjoni precej zaudarjajo. Nanos je enostaven, pena pa deluje tudi kot losjon, noge dodatno navlaži in jih ohranja mehke. Osebno sem nad produktom navdušena! Uporabljam ga malo več kot dva tedna in res zaznavam, da je trajanje med dvema britjema daljše. In kar je najbolj pomembno: navlaženost in občutek gladkosti je dolgotrajen! Bravo Visett!

Kar bi morali vedeti:

- Viset lahko uporabljamo tako na telesu kot na obrazu.
- Ne iritira kože, ne povzroča rdečice ali srbečice.
- Primerna je tudi za moške kot balzam oz. losjon po britju.
- Ko prenehamo z uporabo pene, se dlačice spet "zbudijo", saj se keratinizacija celic spet poveča.
- Pena je primerna za vse tipe kože.



Vsekakor bom z uporabo Visett Harr-stop pene nadaljevala, saj ustreza meni in moji koži, povrh vsega pa je njena uporaba tudi način, kako navlažiti kožo, saj je zaradi nenehnega britja lahko izsušena in iritirana.

10/10!

Love, M.

* Some of the products used in the posts may have been sent to me  for review.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...