3c7d2e6a7873d4e60767398871a47d7c23282228c37944f8e7

December 13, 2015

Blogmas #12, #13 - Clarins haul

I'm sitting in my quiet living room eating my favourite spiced biscuits and thinking about you, dear readers. Yesterday I worked long hours, went to sleep and in the evening my dear friends came for a visit, so the Monopoly game took us some hours to finish so I didn't blog yesterday. Today me and Andreja went to Triest to do a little shopping, but nothing special, just some Sephoras and Limonis :)


Končno nekaj miru pri nas doma. Jem svoje najljubše - oz.testiram, zaenkrat so moji naljubši - medenjake, take mehke in take čokoladne, Bahlsenove. Njom. Včeraj nisem blogala, ker sem delala, spala in gostila svoje prijatelje pri meni doma, tako da se vam danes oddolžim z dvojezičnim postom. Danes sva bile z Andrejo v Trstu, ampak sva imeli tako malo časa, da mi ni uspel kak večji šoping. Planiram Ljubljano. Pišem, kar bom nabavila.
                                                                         Source

I bought myself some Clarins treasures. This bag Colorama perfect lips was on sale, so I got is for about 14$ in Sephora. Inside there was a little lipstick in color 13 - woodrose. I love it, it's smooth and long lasting. There were also twins, instant light natural lip perfector in colors 01 - rose shimmer and 06 - rosewood shimmer and a little gloss 04 - candy.

V Sephori sem nabavila par mini Clarins zadevic. Ta set iz zgornje slike me je stal zgolj 13 evrov, ampak mislim, da cena ustreza produktom, ker so res, res miniaturni. To je sicer moj prvi stik s Clarins kozmetiko, ampak se mi zelo dopadejo. V tej lepi torbici sem dobila šminko, ki je zelo dobra, obstojna in kremasta. Pa še taprave barve je za moj okus. Dvojčka lip perfektorja sta me navdušila, pod pokrovčkom se skriva taka "vatka", skozi katero prikaplja perfektor. Huda reč, nikoli nisem imela ničesar podobnega. Nazadnje pa še mini glos, ki je prav tako lušne barve, prav prazničen. Ustnice so navlažene, mehke, svetlikajoče se v ravno pravšnji meri, zato odobravam vse iz mojega seta!

Why I love them so much? They weren't expensive and I wanted to give Clarins a try. Worth it. Little travel treasures, LTT :) The products make my lips smooth, enhanced and more radiant, also they contain wild mango and shea butter for lip nourishment.

I also got myself the Instant Light  Lip comfort oil. I saw many bloggers using it and recommend it and now, I'm totally one of them too.

                                                                         Source

I love it because it doesn't look or feel like a gloss (not huge fan of glosses). It smells like honey and something sweet, feels great on the lips. It contains also hazelnut, mirabelle and jojoba oils. Yummey.

Precej vlogerk in blogerk se je navduševalo nad tem magičnim oljem za ustnice. Jaz sem od danes ena izmed njih. Sicer sem to olje dobila v Sephori za okrog 17evrov, mi jih prav gotovo ni žal. Ta "aplikator" - kot bi rekla temu, je precej debelajsast in precej olja se oprime nanj. Obožujem ga, na ustnice si ga nanesem res malo, ampak se tako lepo razmaže in ne osvetli ustnic tako močno kot jih glos, zato sem temu olju res naklonjena. Diši po medu, lešnikih, jojobi, njam!

Do you own anything from Clarins? How do you like the brand and products?

                                                                       Love, M.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...