3c7d2e6a7873d4e60767398871a47d7c23282228c37944f8e7

November 26, 2015

First sneak peak: HOME

My dear readers. As you know I've been so busy this month I can't even think about it. Running around like crazy, searching for the right lights for my apartment,  working + hours and trying to get all of my things done finally brought me some peace. I have my space now, my time to think how to expand everything I've been planning and a lot of time for blogging. It's been more than a year now and I've decided that I need a step forward in my bloggers life. I bought a new camera and I studied a lot on how to make better photos. I'm doing good! Also, there's a little change right here....

Dragi bralci! Ta mesec je bil zame peklenski. Delala sem vsak dan, med par prostimi urami iskala prave luči, ploščice, pohištvo, ... za moje prvo pravcato stanovanjce, v katerem prav zdaj pišem to objavo. Čas zase, ki ga imam zdaj v moji mini pisarnici ob robu dnevnega prostora, je neprecenljiv. Cel ta čas nisem nič blogala, čeprav sem bila v mislih z vami. Med delom sem razmišljala o napredku mojega bloga ter kako vanj vpeljati vse novosti, ki sem in si jih še vedno tako zelo želim. Prvi korak: done! Kupila sem si nov fotoaparat in naštudirala toliko materijala o tem, kako narediti dobre fotke, da bi lahko zdaj imela svojo delavnico. :) Prav tako je tudi tale majhna sprememba - od zdaj bo moj blog dvojezičen, upam, da vam bo všeč.



So yeah, my blog will be bilingual now. You are lucky, my readers, you are now entering the little Shabby chic world of mine.








Do I hear some "wow"s?

I always wanted a cosy place to call my own. I am so happy but nevertheless still waiting to fit in properly, as you know with my anxiety problems it's a big deal to change place (forever).  Let me know if you like it :)

Vedno sem si želela majcen in udoben, svetel prostor, ki bi bil prav moj. Obožujem ga, čeprav se nanj še vedno privajam (kot veste mi je zadnje dni zelo težko zaradi moje tesnobnosti - menjava okolja in prostora ni kar tako, še posebno če gre za dlje časa). V komentarjih me zanima, kako vam je moje gnezdece všeč? Kako ste se vi privadili na novo okolje, v kolikor že prebivati v svojem stanovanju?

                                                                         Love, M.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...