3c7d2e6a7873d4e60767398871a47d7c23282228c37944f8e7

February 20, 2016

Brainstorming my business idea

Hello my beautiful readers!

Just a few days ago I hosted a giveaway on my facebook page and I just couldn't believe what happened. To participate, I wanted a comment about what would my readers love to read more here on my blog and see on my social media. BAM, BAM, BAM, soon there were hundreds of comments on my site and my page grew like crazy. Thank you from the heart, like I said, if I could hug you all, I would. But because I can't, I have written down all the topics you asked for, so my blog will have a looot of new ideas and posts thanks to you.

// Živjo najdražji bralci! Par dni nazaj sem gostila manjši giveaway na svoji Facebook strani,  ki se je razvil v nekaj čudovitega in me pustil ZIJATI odprtih ust v ta moj mali Macov ekran. Da bi lahko sodelovali v nagradni igri, sem želela slišati komentarje, kaj bi si ljudje radi želeli brati na mojem blogu. Odziv je bil nenormalen, opomniki so čivkali na polno in nabrala se je cela GORA, ja, prav zares gora komentarjev čudovitih oseb, s pomočjo katerih je moja stran ponosno zrasla! Hvala vam iz srca, vsakega izmed vas bi mooočno objela, če bi le lahko. Ker pa ne morem, vam bom prav vsem ugodila. Pripravila sem si listič objav, ki jih želite brati in sedaj na polno delam (tudi) na tem.

Drugi razlog za tole objavo pa je malce drugačne narave in je vir mojega zatišja zadnjih nekaj tednov. Bodite ponosni, saj sem to, kar boste sedaj izvedeli, do sedaj povedala le par najbližjim prijateljem. Ker si želim, da res poteka vse brezhibno, si bom pridržala par podatkov, ampak ker ste tako zvesti bralci, vam sedaj ponosno sporočam:

Anyway, another reason for this post is my secret silence last few weeks. I told this only to my closest friends and wanted to make sure everything goes just perfect, so until then you won't know the little details, but because your loyalty as my readers I am now making this thing official:



Yes, I will be a business owner! I'm happy and scared to death at the same time since this is going to be the first time I'll try something this big. I will update also my Etsy shop for my foreign readers. I will tell you more about that later (but you can guess what will it be about by the picture above:) ) What I wanted to say is that making up my mind what I wanted to do was a long, long, looooong process, I didn't sleep for a few days, I felt totally down and in some I-can't-do-this-mood, but after brainstorming my idea I felt more confident. I saw a great article on one of my best blogs ever about finding a way to your own business, so I decided to give it a try. Here's what I found out:

If I could get paid or do somethings for others, it'll be for sure my creativity and my sense of helping people with every-day struggles. I could use my knowledge to help people live a fuller, happier life, help them with their self-esteem and pamper them with my goodies.
People thank me for the advice I give them and the secrets I share with them. In my free time I enjoy making simple things with my heart that can make everyone's life more cheerful, I enjoy talking to people, sewing, reading, drinking coffee, browse for things, etc. People often ask me to help them with their problems, such as: what to buy for someone, how to be motivated, how to overcome fears, how to get rid of anxiety, how to do handmade and homemade cosmetics, etc. If money were no object, I would help others, travel the world and still have contact with people that need help. I would be "on-line" all day for any help, I would totally try making more and more things that are a bit more expensive, etc. Some of my sweet skills that could be made into services are my sense of talking to people, person, public, my kindness, intelligence, self-esteem,... Most often I visit websites like Pinterest, Etsy, Whowhatwear, ASOS, Feelunique, foreign and local blogs (HI MY BLOGGER FRIENDS <3). I could work with and for people so much that hours could go by and I forget to eat.

// Tako kot ste prebrali, odpiram svojo lastno spletno trgovinico!!! Srečali pa me boste lahko tudi na kakšnih sejmih in v trgovskih centrih sem pa tja. Ja, res je, postajam mini podjetnica :) Vesela sem in obenem na smrt prestrašena, ker iskreno nimam pojma, kaj me vse lahko čaka, ampak sem pogumna in ne odneham kar tako. Več o tem, kaj bom počela, boste še izvedeli, sicer pa lahko malce tudi sklepate iz zgornje sličice :)  Kar sem želela povedati s to objavo je to, da je izbira oz. sama zamisel o tem, kaj bi počel, dolgotrajen proces, ki zahteva morda kakšno neprespano noč in dober idejni-brainstorm, kot temu pravim sama. Na blogu Wonderlass, ki ga tako obožujem, sem prebrala članek prav na to temo in se tako bolj natančno posvetila ustvarjanju svoje ideje. Preberite si moj čudovit zaključek idejnega-brainstorma:

Če bi lahko bila plačana ali počela nekaj za druge, bi to zagotovo bila moja kreativa in smisel za pomoč ljudem pri težavah, ki jih pestijo na dnevni bazi. Svoja znanja bi lahko uporabila za pomoč ljudem, da bi živeli bolj polno, sproščeno življenje, pomagala bi jim pri težavah vseživljenjskega učenja, samopodobo, hkrati pa bi jih razvajala z majhnimi pozornostmi. Ljudje so mi hvaležni za nasvete, ki jih prejmejo in za majhne skrivnosti, ki jih delim z njimi. V svojem prostem času uživam v ustvarjanju majcenih stvari, ki mi lahko polepšajo dan oz. ga lahko polepšajo vsakomur. Uživam ob klepetanju z ljudmi, šivanju, branju, potovanju, kavi,... Ljudje me pogosto vprašajo za nasvet pri njihovih težavah, kot so npr.: kaj nekomu kupiti, kako biti motiviran, kako premagati določene strahove, kako se lotiti tesnobe, kako izdelati naravno kozmetiko,... Če denar ne bi bil nujen, bi potovala po svetu in pomagala ljudem ter z njimi ostajala v pristnem stiku. Nekaj mojih veščin, ki bi jih lahko uporabila v praksi, so gotovo moja zgovornost, pozitivna naravnanost, prijaznost, inteligenca in samopodoba. Na dnevni bazi brskam po straneh, kot so: Asos, Pinterest, Etsy, Fellunique ter tujih in lokalnih blogih (ŽIVJO KOLEGICE BLOGERKE! <3) Z in ZA ljudi bi lahko delala ure tako intenzivno, da bi pozabila jesti :)

Povezano s to ogromno in pomembno odločitvijo oznanjam, da bom malce podjetništva vnesla tudi v moj blog, brali boste lahko zgodbe in intervjuje z ljudmi, ki jim je že uspelo v podjetništvu, kako so se tega lotili, kakšne težave so imeli, ipd. Če se kdo prepozna v tem opisu, mi lahko pusti komentar ali mi napiše email: mikela.veren@ksok.si, kjer se bomo dogovorili o sodelovanju <3

Related to this big decision of mine, I also decided this blog needs some sprinkle on the top of it. That's why I will be posting and discussing business related topics with people that made it. You would be able to read some interviews and stories about how to open a business, what to expect and what troubles could come in the way.

So, do you have a clue what will my business be about? Thanks for your enormous support again, I love you!

// No, se vam že svita, kaj bom počela? Zbiram komentarje :) Morda bo najboljši nagrajen! :) 

                                                                             M.

                                                                           

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...