3c7d2e6a7873d4e60767398871a47d7c23282228c37944f8e7

July 7, 2016

LIERAC Hydragenist & Sensorielle

I just can't stop the hype over Lierac's products. I think this must be love. You know how desperately I was trying to find the right product for my oily skin/face? After a chat with the nicest lady from Mediforma she wanted me to try Lierac's new Hydragenist moisturising cream-gel, because even oily skin needs to be moisturised and feel fresh. Here's what I'm talking about:

// Drage bralke! Saj veste, kako norim za Lieracovimi izdelki, ane? Maska oz. piling in odstranjevalec ličil sta me totalno prevzela. Mislim, da je tukaj govora o pristni ljubezni! Sicer pa je moja težnja po pravem izdelku za moj obraz povsem realna; težko najdem izdelek, ki je primeren za mojo oljnato in mešano kožo, da bi kožo nahranil in je ne pustil v tistem groznem sijaju. Po pogovoru z Mediformo sem se odločila za test teh dveh bonbončkov:


Lierac Hydragenist gel-cream is this very fresh moisturiser that hydrates, mattifies and and replumps your skin. Also it should smooth little wrinkles and fine lines, but I don't really have this problem (yet). I found it quite challenging to see if this mattifying effect will work on oily skin. When applying it leaves a soft, smooth and fresh feeling on your face. I was actually ill when I first tried this and had some quite big pimples on my cheeks. After using this cream they disappeared immediately. Wow, big +!
Because of the micro rice powder the mattifying effect is seen quite quickly. Even in those veery hot summer days.
The scent isn't very strong, like I mentioned before it's really light and smells like jasmin, rose water and gardenia.


// Lierac Hidragenist gel krema je tale čudovit roza vlažilec kože, ki jo hkrati tudi matira ter "poravna" drobne gubice in majhne linije. Predvsem me je zanimal tale matirni efekt gel kreme v kombinaciji z mastno kožo. Po nanosu pusti kožo mehko in svežo, tale občutek je res super, kakor da si se osvežil z mrzlo vodo. Prvič sem gel poskusila v dneh, ko sem bila bolna in sem imela par ogromnih in nadležnih mozoljčkov. Po uporabi kremice so v nekaj dnevih popolnoma izginili. Kaaakšen plus! Juhu!
Zaradi mikro riževega pudra je tudi mat videz dosežen zelo hitro. Tale gel krema mi služi (tudi) kot odlična podlaga za ličila.
Sam vonj je izredno nežen: jasmin, rožna vodica in gardenija. Popolna kombinacija, obožujem vse tri vonje skupaj.
Cena za 50ml kremice je 44e, kupite jo lahko tukaj, klik.


The other thing is something I can't leave my house without. Lierac Sensorielle fresh dry oil with 3 citrus flowers.  I like it because the scent isn't so invasive, it absorbs quickly and doesn't leave any marks on your clothes. And it's absolutely alcohol free, yay!

// Lierac Sensorielle suho olje je moja stalnica zadnje tedne. Všeč mi je, ker vonj ni invaziven, se hitro vpije in ne pušča mastnih sledi na oblačilih. Uporabljam ga bolj za telo kot lase, čeprav je primeren za oboje. Vonj po kameliji, gardeniji in jasminu me spremlja čez cel dan. Je brez alkohola, vsebuje pa arganovo olje, mandljevo olje, izvleček grozdja ipd.
Za 31e ga lahko kupite tukaj, klik.

What do you think? I can smell it through my laptop :)

Love, M.

* Some of the products used in the posts may have been sent to me  for review.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...